KabiNET Kereskedelmi Rendszer
Kis- és közepes méretű kereskedelmi egységek készletvezetéssel és értékesítéssel kapcsolatos ügyviteli folyamatainak teljeskörű - számviteli előírásoknak megfelelő - kezelését biztosító szoftver rendszer.
A rendszer fejlesztésekor első számú célként tűztük ki magunk elé, hogy a program ideálisan ötvözze a felhasználóbarátságot és a sokoldalúságot, így a termékek vonalkódtechnikán alapuló nyilvántartásától a termékek értékesítéséig könnyen és gyorsan kezelhető, áttekinthető felületekkel segíti a kezelők munkáját és sok hasznos kimutatással támogatja a készletgazdálkodást, az üzletvezetést.
Célzott kereskedelmi terület:
A KabiNET Rendszert olyan kereskedelmi egységek, vállalkozások ügyviteli folyamatainak kezelésére terveztük, melyeknél egyrészt az értékesítések többnyire vagy vevői, vagy partner-viszonteladói megrendelések alapján történnek, ahol ezen megrendelések nagy százalékban egyúttal közvetlen beszállítói megrendelések alapját képezik, másrészt pedig az esetek nagyobb részében nem a megszokott, szigorúan cikkelemes, mennyiségi készletvezetés a jellemző, hanem az egyedi megrendelések alapján legyártott termékek egyedi darabszámú készletkezelése.
Az eladások és a beszerzések sokszor szoros összefüggésben állnak, így a program a teljes kereskedelmi folyamatot, a vevői igény keletkezésétől a beszerzésen, szállításon keresztül a vevő felé történő számlázásig egy egységben fogja össze úgy, hogy az szolgálja egyrészt az említett folyamat minél gördülékenyebb végrehajtását, másrészt részletes és sokoldalú információval látja el a tevékenységet végzőket és a vállalat vezetését egyaránt.
A fentiek mellett, és ahhoz illeszkedően a rendszer természetesen ellátja a saját raktárra történő rendelés és az onnan való értékesítés feladatait , és képes a nem egyedinek, inkább tömegcikknek számító termékek cikkelemes készletvezetésére is.
A rendszer főbb tulajdonságai:
|
beszerzési áras készletvezetési mód |
|
korlátlan számú raktár kezelésének lehetősége |
|
vonalkód kezelés a termékazonosítás és adatrögzítés könnyebb és gyorsabb elvégzéséhez
- |
termék azonosítás, árellenőrzés, készletmozgások rögzítésének és a leltár elvégzésének a támogatása |
- |
vonalkód címke nyomtatás |
|
|
korlátlan számú termék nyilvántartásának lehetősége:
- |
termékenként egy szállító hozzárendelése |
- |
vonalkód kezelés (termékenként korlátlan számú) |
- |
web áruházhoz szükséges adatok nyilvántartása és exportálása
(termék leírás, márkanév, méret, szín, kép) |
- |
egy eladási ár kezelése |
|
|
szezonális akciók kezelése |
|
szállítói bizományos készletek elkülönített kezelése (bizományos készletvezetés, szállítónkénti időszakos forgalmi elszámolás) |
|
korlátlan számú ügyfél kezelése
- |
ügyfelek egyszintű csoportosításának lehetősége |
- |
ügyfél alap kedvezmény kezelés |
- |
székhely cím, levelezési cím, számlázási cím nyilvántartása |
- |
szállítási címek és telephelyek kezelése |
|
|
korlátlan számú szállító kezelése (egyszintű csoportosítási lehetőséggel) |
|
ügyfelek igényeinek kezelése kétféle módon történhet:
- |
áru bevételezések |
- |
többcélú (vonalkódtechnikával támogatott) eladási-számlázó modul
- |
o un. vevői projekt indításával , mely a vevő igényeinek kielégítését összetett , több lépcsős keretben összefogja (több árajánlatot és vevői rendelést egy közös projektben kezeli).
Vevői projekt esetén egy sokoldalú felületen keresztül, egy helyen láthatjuk a projekthez tartozó
- |
kiadott árajánlatokat |
- |
a rögzített vevői rendeléseket |
- |
raktári foglalásokat |
- |
információkat a megrendelt tételek állapotáról (függő rendelés, szállító felé megrendelt, visszaigazolt, beérkezett) |
- |
információkat a projekt elkülönített raktárkészletéről (foglalt és beérkezett tételek) |
- |
szállítóleveleket, áru kiadásokat |
- |
" számlákat |
|
- |
egyedi árajánlatok és vevői megrendelések készítésével |
|
|
|
tételes és bizonylati kedvezménykezelés (százalékos vagy egyösszegű) az árajánlaton, a vevői megrendelésen és az értékesítési bizonylatokon |
|
vevői megrendelések kezelése
- |
szigorú számadású bizonylat kezelés |
- |
megrendelés állapotának követése bizonylaton és a tételeken egyedileg is |
- |
befizetett előlegek és a fizetési ütemezések kezelése |
- |
automatikus tétel feltöltés a vevő nyitott árajánlat tételei alapján |
- |
készlet foglalások és felszabadítások kezelése |
- |
formanyomtatvány nyomtatása |
- |
függő rendelések listázása |
|
|
szállítói megrendelések kezelése
- |
szigorú számadású bizonylat kezelés |
- |
megrendelés állapotának követése bizonylaton és a tételeken egyedileg is |
- |
a beszállító felé történő kifizetések (pl. előlegek) nyilvántartása |
- |
automatikus tétel feltöltés a vevő nyitott megrendelés tételei alapján |
- |
formanyomtatvány nyomtatása |
- |
szállítói rendelés exportálása elektronikus úton továbbítható állományba |
- |
függő szállítói rendelések listázása
|
|
|
készletmozgások (az összes készletmozgás kezelése szigorú számadású bizonylatokon keresztül történik)
- |
áru bevételezések |
- |
szállítólevél kezelés (nettó/bruttó érték feltüntetésének lehetőségével) |
- |
egyedi, összetett számlázás
- |
vevői megrendelések, szállítólevelek alapján történő számlázás |
- |
terméktörzs nélküli egyedi számlázás (szolgáltatások, nem készletvezető cikkek, egyéb vállalkozói díjak) |
- |
egyedi összeállítású "receptúra" számlázása |
- |
terméktörzsben szereplő cikkek számlázása |
|
- |
raktárközi átadások kezelése |
- |
egyéb készlet csökkentő és növelő készletmozgások kezelése (pl.: Selejtezés, Kiadás saját felhaszálásra, ... stb. [tetszőlegesen bővíthető a mozgásnemek köre]) |
- |
bizonylatok nyomtatás előtti megtekintésének lehetősége |
- |
helyesbítő bizonylatok, számlák kiállítási lehetősége |
|
|
listák, lekérdezések, kimutatások
- |
készlet kimutatások (Termékcsoportonkénti cikkelemes készlet kimutatás, raktárankénti készletérték kimutatás, ...) |
- |
függő rendelés listák |
- |
szállítói/vevői/raktári forgalmi kimutatások |
- |
értékesítéssel kapcsolatos kimutatások |
- |
lekérdezések exportálási lehetősége excel , html, szöveges állományokba |
|
|
kétszintű jogosultságkezelő alrendszer |
|
adatbázis mentések kezelése |
Hardver és szoftver követelmények:
|
Minimális rendszerigény
PII Cel 500 Mhz, 128 Mb RAM, 1024x768 SVGA |
|
|
|
Ajánlott rendszerigény
PIII 800 Mhz, 256 Mb RAM, 1024x768 SVGA |
|
|
|
Operációs rendszer
Win98/Windows NT/Windows2000/Windows XP |
|
|
|
Adatbázis kiszolgáló
MSDE 7.0/MSDE 2000/MS SQL szerver 7.0/ MS SQL szerver 2000 |